bila KASIH dah TERIKAT...cinta kan terjalin..selamanya...

bila KASIH dah TERIKAT...cinta kan terjalin..selamanya...
.Abah.+.Umie.+.Adam.+.Sarah.= KASIH bertaut & cinta TERIKAT.. love my family!!

Saturday, September 5, 2009

Aksi Penuh Debaran..saksikan!!!

SALAM OTOMEN..........

Berani adik sentuh Otomen kesayangan aku nih! penat2 aku merap abah beli wat koleksi..senang2 dia main...takpa...takpa ..bagi peluang..sian teringin.


Amboi!! bagi betih nk paha...makin hepi lak dia dk bergurau senda ngan Otomen Tiga, Mebius, Gaia aku nih..xhirau langsung kat aku yg dk kt sebelah nih!! cari idea2..aku dh nampak adik cam raksasa dh ni...


Aku rasa baik aku praktikkan apa yg aku study selama ni,.....1..2...3 Nah OTOMEN....TIGA!!!! Perhg...!!
hahaha...Terasa Debarannya?? jangan risau Otomen Tiga tu just nk rasa pipi sarah yang gebu tu dgn kakinya saja..sib baik..wat suspen je...



No comments:

Post a Comment